VLC naar appleTV2 streamen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nu Sopcast nog niet in XBMC zit, probeer ik via Mac met mijn Parallels Windows7 via VLC te streamen. Nu heb ik sopcast draaien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VLC naar appleTV2 streamen
Hallo,
Nu Sopcast nog niet in XBMC zit, probeer ik via Mac met mijn Parallels Windows7 via VLC te streamen. Nu heb ik sopcast draaien op VLC maar nog niet gelukt om deze dan naar Apple TV te sturen. Iemand wel gelukt en tips voor mij? Dank! Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Om de Windows virtuele machine in hetzelfde netwerk te zetten als de Apple TV moet je de netwerk adapter instellen in "Bridged Mode": Of je installeert VLC voor de Mac dan heb je (waarschijnlijk) al die Windowstoestanden niet nodig. VideoLAN - Official page for VLC media player, the Open Source video framework! Succes verder Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-08-12 om 19:05. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Dank je, alleen ik kan geen sopcast stream op mijn MAC VLC krijgen, of weet jij 'n oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen naar Apple TV | Moesje18 | Apple TV - 1e generatie | 3 | 28-01-14 15:07 |
streamen naar dlna tv | michaelrey | iPad Apps | 0 | 20-07-12 11:18 |
Muziek streamen naar hi-fi | axelj | Muziek, foto & video | 1 | 02-03-12 14:25 |
Films streamen naar iphone | Macfreak038 | iPhone algemeen | 0 | 01-08-09 23:11 |
|
|