streamen naar dlna tv discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen ik heb pas een nieuwe ipad 3 gekocht . ik zoek een goede app om te streamen de bedoeling is dat ik van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
streamen naar dlna tv
hallo iedereen ik heb pas een nieuwe ipad 3 gekocht .
ik zoek een goede app om te streamen de bedoeling is dat ik van mijn computer :foto s , muziek , video naar mijn ipad stream en kan bekijken en dit nog eens doorstreamen naar mijn dlna tv (met een android tablet is het mij gelukt) mag een betaal app zijn maar het moet wel goed werken niet half . is het ook mogenlijk om het beeld van de ipad op een dlna tv te laten zien (zonder kabel). gr mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen naar Apple TV | Moesje18 | Apple TV - 1e generatie | 3 | 28-01-14 15:07 |
Appletv streamen naar ipad2 | windsurfer79 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-05-12 18:06 |
Muziek streamen naar hi-fi | axelj | Muziek, foto & video | 1 | 02-03-12 14:25 |
Films streamen naar iphone | Macfreak038 | iPhone algemeen | 0 | 01-08-09 23:11 |
Video: TV streamen via TV-kaart naar iphone ? | r115 | Muziek, foto & video | 7 | 11-05-08 22:45 |
|
|