//

streamen naar dlna tv

streamen naar dlna tv discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen ik heb pas een nieuwe ipad 3 gekocht . ik zoek een goede app om te streamen de bedoeling is dat ik van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-12, 11:18
michaelrey michaelrey is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Smile streamen naar dlna tv

hallo iedereen ik heb pas een nieuwe ipad 3 gekocht .
ik zoek een goede app om te streamen de bedoeling is dat ik van mijn computer :foto s , muziek , video naar mijn ipad stream en kan bekijken en dit nog eens doorstreamen naar mijn dlna tv (met een android tablet is het mij gelukt) mag een betaal app zijn maar het moet wel goed werken niet half . is het ook mogenlijk om het beeld van de ipad op een dlna tv te laten zien (zonder kabel).
gr mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streamen naar Apple TV Moesje18 Apple TV - 1e generatie 3 28-01-14 15:07
Appletv streamen naar ipad2 windsurfer79 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 13-05-12 18:06
Muziek streamen naar hi-fi axelj Muziek, foto & video 1 02-03-12 14:25
Films streamen naar iphone Macfreak038 iPhone algemeen 0 01-08-09 23:11
Video: TV streamen via TV-kaart naar iphone ? r115 Muziek, foto & video 7 11-05-08 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.