Safari op Windows PC - Kan formulier website niet invullen ? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb gisteren Safari geïnstalleerd op de Windows PC, normaal gebruik Firefox voor op de Windows PC. Met Safari op de PC, kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari op Windows PC - Kan formulier website niet invullen ?
Goedendag,
Ik heb gisteren Safari geïnstalleerd op de Windows PC, normaal gebruik Firefox voor op de Windows PC. Met Safari op de PC, kan ik de bladwijzers beter synchroniseren. Nu heeft mijn dochter een website waar ze wilt inloggen, en moet ze in het invulveld haar gebruikersnaam/wachtwoord invoeren. Helaas krijg je via toetsenbord niks ingevuld krijgen in het invulveld.....er verschijnt niks! Ik heb dit ook nog even met Firefox geprobeerd, en daar krijg ik de gegevens wel ingevuld. Waar zou dit aan kunnen liggen? .......Laatste Java/Flash is geinstaleerd. Bedankt voor het antwoord! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je nu eens de website prijs gaf....
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele website (alternatief Safari) | Berryvz | iPad algemeen | 3 | 17-06-12 19:32 |
kan WW van appletv2 met putty niet invullen | pafstokje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 08-01-12 21:30 |
Wie kan met iPad 2 deze formulier invullen?? | scoop1 | iPad Apps | 2 | 19-09-11 22:58 |
KAn geen toegangscode invullen | TeleHans | iPhone algemeen | 8 | 04-01-09 19:32 |
|
|