TV streamen via TV-kaart naar iphone ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek al een tijdje naar een manier om tv-signalen die ik via een tv kaart ontvang te streamen naar mijn iphone... ORB kan dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TV streamen via TV-kaart naar iphone ?
Ik zoek al een tijdje naar een manier om tv-signalen die ik via een tv kaart ontvang te streamen naar mijn iphone...
ORB kan dit helaas niet in mp4 dus dat is helaas geen optie... Iemand een ander idee ? hoor het graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Streamen is not yet possible vanaf een live stream... En als het al mogelijk zal worden dan zal het met redelijke vertraging lopen denk ik
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik stream wel mijn mp4 video's via Wi-Fi, dat gaat perfect... hoop alleen dat er een aanpassing komt zodat ik ook TV kan kijken op mijn iphone ! wellicht zal ORB hier nog iets voor ontwikkelen.... |
|
||||
|
||||
Ja maar het probleem is dat de TV streams niet met de MP4 codec zijn waarschijnlijk windows formaat dus werkt dat niet...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Orb doet het !!
|
|
||||
|
||||
MXtube ???? voor youtube op te slaan dan
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
oeps, sorry, weer te vlug he??? Ben hier al de hele dag van links na rechts aant gaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: iPhoto streamen naar iPad/iPhone | Denis | Muziek, foto & video | 1 | 02-04-11 16:53 |
Mac OS X: iTunes streamen naar iPhone | mattheus | iTunes | 7 | 21-03-10 13:53 |
Films streamen naar iphone | Macfreak038 | iPhone algemeen | 0 | 01-08-09 23:11 |
Digitenne via Orb streamen naar je iphone | Wallie | iPhone Apps | 6 | 31-03-09 12:41 |
Dbox naar iphone streamen | denhaag76 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-10-08 20:06 |
|
|