//

Gestreamde films spelen traag af op atv2

Gestreamde films spelen traag af op atv2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Onze films spelen vanuit itunes slecht af op onze appletv 2. Zou dat komen door de grote van het bestand? deze zijn circa 7gb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-12, 15:33
Cevatti Cevatti is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Gestreamde films spelen traag af op atv2

Hallo,

Onze films spelen vanuit itunes slecht af op onze appletv 2. Zou dat komen door de grote van het bestand? deze zijn circa 7gb per stuk. of de afstand voor het streamen circa 3 meter. De Wi-Fi verbinding is prima. Daar akn het niet aan liggen. Of moet de film eerst geladen worden (dit duur erg lang nl) Wie heeft er tips en trucks!

Jerry
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-12, 16:13
besiktas97 besiktas97 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 69
Standaard

Als je gaat streamen via WI-FI dan krijg je dit soort problemen.
Hierdoor verlies je namelijk veel kwaliteit mee dan dat je bedraad een film gaat streamen.
Dus het beste is om beide kanten ( cliënt als de ATV2 ) te voorzien van een netwerk kabel.
Hiermee zal je probleem dan verholpen moeten worden.
  #3  
Oud 16-11-12, 23:57
MooneyGiancana MooneyGiancana is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

ik doe het ook draadloos (meestal vanuit mijn bekabelde NAS maar ook draadloos vanuit mijn laptop) en dat werkt prima ik heb mijn apple tv draadloos +/- 20M van mijn apple airport extreme staan ik heb wel een goed draaloos netwerk. bekabeld is altijd beter maar het moet zeker ook draadloos kunnen ( bij mij is bekabeld niet mogelijk)
  #4  
Oud 17-11-12, 02:28
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

werkt hier prima vanaf macbook pro maar hoe hoger het bitrate van de film hoe moeilijker de apple tv het kan verwerken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Itunes gehuurde films niet meer af kunnen spelen. Badboy78 iTunes 2 12-06-12 23:39
XBMC op ATV2 toont geen metadata voor films op NAS Devian Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 27-04-12 15:44
ATV2: ondertiteling bij films van hard schijf nootje16g Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 10-01-12 19:26
ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films Jimmy_Boy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 24-10-11 23:52
Hoe Films (videoclips) achter elkaar af te spelen?? Paultjuh1988 Muziek, foto & video 1 06-08-10 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.