Gestreamde films spelen traag af op atv2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Onze films spelen vanuit itunes slecht af op onze appletv 2. Zou dat komen door de grote van het bestand? deze zijn circa 7gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gestreamde films spelen traag af op atv2
Hallo,
Onze films spelen vanuit itunes slecht af op onze appletv 2. Zou dat komen door de grote van het bestand? deze zijn circa 7gb per stuk. of de afstand voor het streamen circa 3 meter. De Wi-Fi verbinding is prima. Daar akn het niet aan liggen. Of moet de film eerst geladen worden (dit duur erg lang nl) Wie heeft er tips en trucks! Jerry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je gaat streamen via WI-FI dan krijg je dit soort problemen.
Hierdoor verlies je namelijk veel kwaliteit mee dan dat je bedraad een film gaat streamen. Dus het beste is om beide kanten ( cliënt als de ATV2 ) te voorzien van een netwerk kabel. Hiermee zal je probleem dan verholpen moeten worden. |
|
|||
|
|||
ik doe het ook draadloos (meestal vanuit mijn bekabelde NAS maar ook draadloos vanuit mijn laptop) en dat werkt prima ik heb mijn apple tv draadloos +/- 20M van mijn apple airport extreme staan ik heb wel een goed draaloos netwerk. bekabeld is altijd beter maar het moet zeker ook draadloos kunnen ( bij mij is bekabeld niet mogelijk)
|
|
|||
|
|||
werkt hier prima vanaf macbook pro maar hoe hoger het bitrate van de film hoe moeilijker de apple tv het kan verwerken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Itunes gehuurde films niet meer af kunnen spelen. | Badboy78 | iTunes | 2 | 12-06-12 23:39 |
XBMC op ATV2 toont geen metadata voor films op NAS | Devian | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 27-04-12 15:44 |
ATV2: ondertiteling bij films van hard schijf | nootje16g | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 10-01-12 19:26 |
ATV2 XBMC buffert sommige 720p & 1080p Films | Jimmy_Boy | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-10-11 23:52 |
Hoe Films (videoclips) achter elkaar af te spelen?? | Paultjuh1988 | Muziek, foto & video | 1 | 06-08-10 17:45 |
|
|