XBMC en NITO TV inéén Installer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo luitjes. Vaak lees ik dat mensen veelal problemen hebben met het installeren van NITO Tv en/of XMBC op AppleTV2. De één heeft problemen via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC en NITO TV inéén Installer
Hallo luitjes.
Vaak lees ik dat mensen veelal problemen hebben met het installeren van NITO Tv en/of XMBC op AppleTV2. De één heeft problemen via Putty, een ander met de SSH password etc...... Ik heb een kant en klare installer. Zodra je AppleTV2 is gejailbreakt en hem in het netwerk hang, kan ik met 1 klik de progjes installeren?! Het programmaatje ziet vanzelf je AppleTV. Er zit zelfs een ingebouwde update button bij om de programma's te updaten. Het is een Mactool. Wil hem graag posten zodat meerdere hier gebruik van kunnen maken. Kan ook als je een mailtje stuur het je toezenden. Werkt top!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wil er wel een basvelt@online.nl
|
|
|||
|
|||
Als het goed is heb je hem ontvangen....
Gr. MacFreak2012 |
|
||||
|
||||
Citaat:
eye.m.lucien@gmail.com
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij praten we niet over het zelfde.
Ik vind een uitleg over het installeren. Deeze link is een self-installer. zie onderstaande link. http://www.jailbreakappletv.com/blog...-tv-2-for-mac/ Gr. Macfreak |
|
|||
|
|||
@Macfreak Zelf al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Snap even je vraag niet? Natuurlijk heb ik het geprobeerd en werkte het perfect.
Daarom wilde ik mijn ervaring ook delen, snap ie. macfreak |
|
|||
|
|||
Ik zag op de site die jij noemde een aantal opmerkingen staan dat het XBMC niet op de Apple tv stond. Daarom vroeg ik of jij hem zelf had geinstalleerd. Ik heb nu het antwoord dat het goed werkt
Thanx |
|
|||
|
|||
Ok, dan begrijpen we elkaar nu
|
|
|||
|
|||
zou je deze ook naar mij kunnen sturen
sheldon_vd_griendt@hotmail.com |
|
|||
|
|||
Ff naar boven scrollen, staat een link
Gr. macFreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autohouder en lader ineen voor 4S; tips? | mixa230201 | iPhone algemeen | 6 | 27-11-12 12:59 |
|
|