Apple tv 3, wat zijn de voordelen van een jailbreak? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn excuses als er al een topic over is. Kon het net vinden iig.. Anyway wat zijn nou de grootste voordelen? Zou dit graag horen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv 3, wat zijn de voordelen van een jailbreak?
Mijn excuses als er al een topic over is. Kon het net vinden iig..
Anyway wat zijn nou de grootste voordelen? Zou dit graag horen van een ervaren gebruiker die graag net als ik het maximale uit zijn apparaat haalt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is er niet ...
Niet want er is geen jailbreak voor ATV3 , net zolas in je andere draadje met de vraag over de jailbreak ATV3"...
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...st-kijken.html Lees eens de topics door ........ |
|
||||
|
||||
En daarom een slotje...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Wat is eigenlijk het nut van een Jailbreak? | Hawkeye123 | Jailbreak | 13 | 07-04-11 12:05 |
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 8 | 08-10-10 11:13 |
Wat zijn nou de voordelen van een MobileMe account? | Shorty007 | iPhone algemeen | 81 | 05-03-10 14:37 |
|
|