Apple tv2 dood? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Apple tv 2 dewelke was gejailbreakt. Ik heb daarstraks een update gedaan naar iOS 5.1.1 Wanneer ik nu de Apple tv aansluit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv2 dood?
Ik heb een Apple tv 2 dewelke was gejailbreakt. Ik heb daarstraks een update gedaan naar iOS 5.1.1 Wanneer ik nu de Apple tv aansluit op mijn tv krijg ik een symbool va, iTunes met daaronder een USB kabel.
Als ik vervolgens mijn ATV aansluit op mijn laptop, met micro USB en zonder stroomkabel, en iTunes 11 opstart dan verschijnt hij in iTunes. Als ik op herstel klik dan zegt iTunes dat hij het apparaat niet kan vinden. Ik heb ook geprobeerd via seasonpass terug te jailbreaken maar seasonpass zegt dat mijn apparaat niet wordt ondersteund. Als ik de ATV opzet dat knippert het ledlampje eerst traag en vervolgens knippert het snel. Ik heb al geprobeerd van de stroom eraf te halen voor meer dan 30sec, geprobeerd van te resetten via de remote door de menuknop en de playknop tegelijk in te houden maar niets helpt. Graag raad. Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in onderstaande draad hoe je de ATV 2 in DFU mode zet om een herstel uit te voeren:
Enter DFU Mode on the Apple TV 2 |
|
|||
|
|||
Als ik mijn ATV aansluit op iTunes dan komt er inderdaad een herstelknop in iTunes. Als ik hierop klik dan krijg ik een venster met de melding dat het apparaat niet kan worden gevonden hoewel hij nog steeds is aangesloten.
|
|
|||
|
|||
Check of de drivers geinstalleerd zijn. Ik heb geen ATV, maar vaak worden voor de iPhone, in ieder geval door Windows, nog aanvullende of andere drivers geinstalleerd als deze in DFU modus komt. Misschien is het waard om de ATV even te checken in de device manager. Als er een uitroep tekentje bij staat weet je genoeg.
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt! Volgens mij lag de fout bij iTunes 11.
Ik heb die eraf gegooid en 10.7 er terug opgezet, daarmee lukte het wel. Bedankt voor de reacties. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple tv2 | MIMTRAM | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-09-12 11:34 |
Apple TV: Apple no longer signing upgrade for Apple TV2 | vdbergen | Jailbreak | 6 | 22-06-12 11:30 |
apple tv2 | peetjan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 05-02-12 20:08 |
SSH op Apple TV2 | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-07-11 17:37 |
Apple TV: Redsnow Apple TV2 | haroldv | Jailbreak | 2 | 30-01-11 22:49 |
|
|