//

Apple tv2 dood?

Apple tv2 dood? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Apple tv 2 dewelke was gejailbreakt. Ik heb daarstraks een update gedaan naar iOS 5.1.1 Wanneer ik nu de Apple tv aansluit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-12, 21:17
Dusoif Dusoif is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 12
Standaard Apple tv2 dood?

Ik heb een Apple tv 2 dewelke was gejailbreakt. Ik heb daarstraks een update gedaan naar iOS 5.1.1 Wanneer ik nu de Apple tv aansluit op mijn tv krijg ik een symbool va, iTunes met daaronder een USB kabel.
Als ik vervolgens mijn ATV aansluit op mijn laptop, met micro USB en zonder stroomkabel, en iTunes 11 opstart dan verschijnt hij in iTunes.
Als ik op herstel klik dan zegt iTunes dat hij het apparaat niet kan vinden.
Ik heb ook geprobeerd via seasonpass terug te jailbreaken maar seasonpass zegt dat mijn apparaat niet wordt ondersteund.
Als ik de ATV opzet dat knippert het ledlampje eerst traag en vervolgens knippert het snel.
Ik heb al geprobeerd van de stroom eraf te halen voor meer dan 30sec, geprobeerd van te resetten via de remote door de menuknop en de playknop tegelijk in te houden maar niets helpt.
Graag raad.

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-11-12, 22:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in onderstaande draad hoe je de ATV 2 in DFU mode zet om een herstel uit te voeren:

Enter DFU Mode on the Apple TV 2
  #3  
Oud 30-11-12, 22:42
Dusoif Dusoif is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 12
Standaard

Als ik mijn ATV aansluit op iTunes dan komt er inderdaad een herstelknop in iTunes. Als ik hierop klik dan krijg ik een venster met de melding dat het apparaat niet kan worden gevonden hoewel hij nog steeds is aangesloten.
  #4  
Oud 01-12-12, 00:01
Electrifying Electrifying is offline
• iOS 11.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Check of de drivers geinstalleerd zijn. Ik heb geen ATV, maar vaak worden voor de iPhone, in ieder geval door Windows, nog aanvullende of andere drivers geinstalleerd als deze in DFU modus komt. Misschien is het waard om de ATV even te checken in de device manager. Als er een uitroep tekentje bij staat weet je genoeg.
  #5  
Oud 01-12-12, 14:59
Dusoif Dusoif is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 12
Standaard

Het is gelukt! Volgens mij lag de fout bij iTunes 11.
Ik heb die eraf gegooid en 10.7 er terug opgezet, daarmee lukte het wel.
Bedankt voor de reacties.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple tv2 MIMTRAM Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 28-09-12 11:34
Apple TV: Apple no longer signing upgrade for Apple TV2 vdbergen Jailbreak 6 22-06-12 11:30
apple tv2 peetjan Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 05-02-12 20:08
SSH op Apple TV2 Lucien1966 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 10-07-11 17:37
Apple TV: Redsnow Apple TV2 haroldv Jailbreak 2 30-01-11 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:03.