Airplay is full HD? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel ik stream een full HD film van mijn iPad of iPhone mbv airplay naar mijn full HD tv. Heb ik dan automatisch full HD ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airplay is full HD?
Stel ik stream een full HD film van mijn iPad of iPhone mbv airplay naar mijn full HD tv. Heb ik dan automatisch full HD beeld op mijn tv?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die vraag heb je vier (4) dagen geleden toch ook al gesteld:
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...kwaliteit.html |
|
|||
|
|||
Ja en nog geen antwoord gekregen.
Is het zo'n moeilijke vraag? Uitzending gemist, is dat full HD ja of nee? |
|
|||
|
|||
Nee. Uitzending Gemist is maximaal 1 Mbps. Geen 720p en ook geen 1080p. Maar AirPlay kan wel gewoon in Full HD streamen als het materiaal zelf maar Full HD is.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2012 om 13:52 ---------- Ik kon mijn eerdere vraag nergens meer terug vinden, vandaar. Ik kwam er net achter dat mijn draadje gelocked was. Excuses voor de dubbelpost. Zo goed? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
atv2 vs atv3; airplay full HD op hd ready | Graf Zum Kotzen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 16-07-12 15:09 |
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body | sportingboy | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 14-05-10 11:12 |
|
|