Airplay is full HD? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel ik stream een full HD film van mijn iPad of iPhone mbv airplay naar mijn full HD tv. Heb ik dan automatisch full HD ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Stel ik stream een full HD film van mijn iPad of iPhone mbv airplay naar mijn full HD tv. Heb ik dan automatisch full HD beeld op mijn tv?
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Die vraag heb je vier (4) dagen geleden toch ook al gesteld:
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...kwaliteit.html |
|
|||
|
|||
![]() Ja en nog geen antwoord gekregen.
Is het zo'n moeilijke vraag? Uitzending gemist, is dat full HD ja of nee? |
|
|||
|
|||
![]() Nee. Uitzending Gemist is maximaal 1 Mbps. Geen 720p en ook geen 1080p. Maar AirPlay kan wel gewoon in Full HD streamen als het materiaal zelf maar Full HD is.
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2012 om 13:52 ---------- Ik kon mijn eerdere vraag nergens meer terug vinden, vandaar. Ik kwam er net achter dat mijn draadje gelocked was. Excuses voor de dubbelpost. Zo goed? |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
atv2 vs atv3; airplay full HD op hd ready | Graf Zum Kotzen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 16-07-12 14:09 |
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body | sportingboy | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 14-05-10 10:12 |
|
|