Wrestling kanalen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij vertellen welke Add ons van de Wrestling Channels zijn ? Wil ze er heel graag vanaf hebben maar kan er geen info ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wrestling kanalen
Wie kan mij vertellen welke Add ons van de Wrestling Channels zijn ?
Wil ze er heel graag vanaf hebben maar kan er geen info over vinden ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sportsdevil al geprobeerd ? Geen idee of dat er tussen staat hoor
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactie ga het uitzoeken !
|
|
|||
|
|||
Helaas geen sportsdevil gevonden !
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Oke ik was al zover met zoeken in me Apple TV maar de Add on van Sportsdevil
Kan ik niet vinden,heb de verschillende categorieen ontleed maar niet tegen gekomen! Heb wel me User Data geleegd wat een verschil zeg ! Bufferen in Ice is over nu |
|
||||
|
||||
Heb je al wel de Add-on Sportsdevil geupload naar je gejailbroken ATV2?
|
|
|||
|
|||
Heb hem zo gekocht met jailbreak dus weet niet of de Add on
Erop zit,maar kan hem nog niet ontdekken ! Heb de categorieen allemaal doorgespit maar daar zit ie niet bij ! Is dit de enige Add on mat de Wrestling ? |
|
||||
|
||||
Als je op je windows pc WinSCP hebt en als je die (nog) niet hebt dan kan je dat hier downloaden (Wat is WinSCP :: WinSCP).
Daarna de Add-on Sportsdevil downloaden (http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=100031) en via WinSCP naar je ATV uploaden. |
|
|||
|
|||
Hallo Lucien maar de bedoeling is dat de Add onn eraf moet,of zie ik
Iets over het hoofd ? Of moet ik hem eerst uploaden en vervolgens verwijderen ? |
|
||||
|
||||
Okay dan heb ik je totaal verkeerd begrepen, want ik dacht juist dat jij de Add-on Sportsdevil erop wilde hebben..
(sorry voor de verwarring) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ziggo tv kanalen ontvangen op de ATV3? | Bananenbennie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 04-12-12 15:22 |
Vraagprijzen nieuwe iPhone 4 via niet officiële kanalen | Wook | Koopinformatie Nederland | 3 | 06-10-10 20:38 |
Een van de leukste kanalen op YouTube | Michael | Chat en geruchten | 16 | 27-11-08 15:21 |
|
|