Ziggo tv kanalen ontvangen op de ATV3? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is dit mogelijk zonder een iPad? Ik heb een Ziggo alles in 1 pakket....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ziggo tv kanalen ontvangen op de ATV3?
Is dit mogelijk zonder een iPad? Ik heb een Ziggo alles in 1 pakket.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, dat is niet mogelijk met de ATV 3.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In principe niet echt nodig nee. Maar zou wel leuk zijn aangezien ik nu een ouwe decoder heb die geen full HD stuurt naar tv. En hoe minder apparaten/afstandsbedieningen hoe beter wat mij betreft.
En stel dat die jailbreak er nog komt dan kan ik wel ziggo tv kijken via de apple tv kijken neem ik aan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar reken er maar niet op dat het dan wel zal lukken (anders zou het nu ook al moeten lukken met een ATV 2 + jailbreak en dat is niet het geval). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de info! Toch naast de ATV3 maar eens op zoek naar een full HD decoder dus. |
|
|||
|
|||
Het kon blijkbaar dus wel via XBMC...
beetje jammer alleen dat ie op broken staat.. maar het is dus met een atv wel mogelijk Ziggo kanalen te ontvangen zonder decoder Laatst gewijzigd door Bananenbennie; 03-12-12 om 20:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh maar zo makkelijk laat ik mij niet uit het veld slaan hoor
Dat nieuwe protocolletje van Ziggo omzeilen we nog wel ff, wordt ongetwijfeld vervolgd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had Ziggo ook niet zoiets als KPN met iTV?
Gewoon starten op PC, iPad of iPhone en dat streamen naar je Apple TV? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 december 2012 om 19:26 ---------- Ziggo TV | Gratis Apps |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 december 2012 om 20:24 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan is het goed. Er leiden immers meer wegen naar Rome.
|
|
|||
|
|||
Ik kan via de Ipad App de Ziggo kanalen wel bekijken
Door synchroniseren ! Maar je zult wel een Ziggo abonnement moeten hebben ! En een Ipad ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2012 om 06:55 ---------- Maar bekijk dit eerlijk gezegd nooit op deze manier ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zal voor Ziggo toch ook wel kunnen? |
|
|||
|
|||
Ik weet dat het via de ipad kan en uiteraard is een andere decoder kopen ook een optie.
Zoals al eerder aangegeven, ik wil zo weinig mogelijk apparaten/afstandsbedieningen hoeven te gebruiken. Komt bij dat met gebruik van aparte decoder + atv je ook 2 verschillende audio signalen naar je versterker moet sturen. Ook dit levert telkens weer een extra noodzakelijke afstandsbediening actie op als je switcht tussen beide apparaten. Mijn doel blijft dus nog steeds Ziggo kanalen te streamen naar de atv! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een van de leukste kanalen op YouTube | Michael | Chat en geruchten | 16 | 27-11-08 15:21 |
|
|