Apple TV 3 airplay instellen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, nu heb ik een apple tv 3 gekocht. En wil ik het beeld van mn ipad naar mn tv streamen. Het lukt niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV 3 airplay instellen
Beste leden, nu heb ik een apple tv 3 gekocht. En wil ik het beeld van mn ipad naar mn tv streamen. Het lukt niet. Wat doe ik verkeerd. Moet ik hem op een bepaald beeld zetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat airplay aan bij de instellingen va je ATV3?
Op je iPad, 2x op je homeknop drukken, daar het airplay icoon kiezen, ATV3 kiezen + synchroon (mirroring) aanzetten. |
|
|||
|
|||
Hij staat op hdmi 2. En soms staat er voor het airplayknopje een luidspreker en soms een tv scherm. Krijg geen scherm van mn ipad te zien op tv.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 november 2012 om 15:49 ---------- Zou het kunnen komen doordat ik een jailbreak heb op mijn ipad? |
|
|||
|
|||
Hmm vreemd.. Ik heb ook een jailbreak op mijn iPad 2, geen problemen gelukkig. Maar volgens mij heb ik eerder iets gelezen over iemand met een gejailbreakte iPad 3 die hetzelfde probleem had als jij..
|
|
|||
|
|||
Zeker raar. Heb jij ook de apple tv 3 dan? Ik kan alleen het beeld niet synchroom krijgen met mn tv en ipad ....
|
|
|||
|
|||
Ja ook de atv3. Krijg je wel het airplay icoontje in beeld op je ipad als je een video afspeelt?
|
|
|||
|
|||
Ja dat wel kan ook gewoon uitzending gemist kijken. Krijg alleen niet het safarischerm op mn tv
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2012 om 16:31 ---------- Bananernbennie welke systeemversie heb jij op je ipad 2? Ook 4,3,3? Hoe zou ik het nu op kunnen lossen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via airplay streamen naar Apple TV vraag | BrenStef | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 17-02-13 08:20 |
Airplay synchroon beeldformaat instellen | Dragonsky | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 26-10-12 13:41 |
airplay, uitzending gemist op apple tv | parrish | Apple TV - 1e generatie | 11 | 30-05-11 09:28 |
Airplay op niet-Apple apps? | ballegooier | iPhone Apps | 3 | 07-02-11 12:10 |
Apple dock+ Airplay | Koen Bosman | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-01-11 16:04 |
|
|