Via airplay streamen naar Apple TV vraag discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net Mounten lion 10.8 op de mac gezet, en nu stream ik via airplay naar mijn apple tv 3. Dat gaat goed alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via airplay streamen naar Apple TV vraag
Ik heb net Mounten lion 10.8 op de mac gezet, en nu stream ik via airplay naar mijn apple tv 3. Dat gaat goed alleen is het geluid heel zacht. Als ik daarna weer op tv zet, dan gaat het geluid keihard, maar schakel ik terug naar apple tv, is het geluid heel zacht. Kan ik dit ergens aanpassen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Typisch
Gewoon in het achterhoofd houden dat de TV en Apple TV verschillend werken? Dus het moment van overschakelen gewoon vooreerst luider of stiller. |
|
|||
|
|||
gaat dit via je receiver of gaat de audio via de HDMI kabel ?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streamen naar Apple TV | Moesje18 | Apple TV - 1e generatie | 3 | 28-01-14 15:07 |
Kan de iTunes U App via AirPlay op de achtergrond video streamen naar de AppleTV? | XIII | iPad Apps | 1 | 02-02-13 21:37 |
met iPhone naar meerdere airplay app streamen | Wonto | iPhone Apps | 5 | 23-10-11 16:11 |
|
|