XBMC + harmony one discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg me af hoe ik het voor elkaar krijg om mijn logitech harmony one remote kan gebruiken voor m'n xbmc in de Atv2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC + harmony one
Hallo,
Ik vroeg me af hoe ik het voor elkaar krijg om mijn logitech harmony one remote kan gebruiken voor m'n xbmc in de Atv2. Ik kan een profiel aanmaken voor de atv2 maar dit is dan toch niet voor de xbmc, of wel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
XBMC is toch maar een stukje software op de Apple TV 2. Software heeft meestal geen eigen IR-ontvanger met een eigen profiel. Je zal dus wel een profiel moeten aanmaken voor de Apple TV 2 (die wel een IR-ontvanger met een specifiek profiel heeft).
|
|
|||
|
|||
hier werkt de ATV 3 prima icm de Harmony. Voeg de ATV toe aan je devices, daarna fungeert je Harmony gewoon als remote voor je ATV. Ik vind het ideaal!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPad ipv Logitech Harmony ? | Roccade | iPad Apps | 7 | 30-12-12 18:14 |
Logitech Harmony 525 ism ATV2 | jap74 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 20 | 06-09-12 15:24 |
xbmc | astramen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-10-11 14:28 |
|
|