met iPhone naar meerdere airplay app streamen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij verder helpen met de volgende vraag: Ik wil graag met mijn iPhone of iPad streamen naar meerdere airplay apparaten. Dus bv naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
met iPhone naar meerdere airplay app streamen
Wie kan mij verder helpen met de volgende vraag:
Ik wil graag met mijn iPhone of iPad streamen naar meerdere airplay apparaten. Dus bv naar de appleTV en mijn airtunes boven. Airplay werkt verder super maar kan alleen streamen naar een apparaat tegelijk. Met iTunes kun je wel meerdere stations selecteren. Iemand een idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet je oplossing al van bovenstaand probleem?
Zelfde probleem kan er niets over vinden. |
|
|||
|
|||
Neen, helaas niemand die er iets over weet. Hopende dat met jouw bericht er weer iemand eens nar kijkt..... Niemand?
|
|
|||
|
|||
We zijn al weer een paar maanden verder. Iemand al een oplossing of app gevonden?
|
|
|||
|
|||
zie net dat ik met hetzelfde probleem zit. heb net nieuwe topic gemaakt. zo te zien is er nog geen oplossing voor.
|
|
|||
|
|||
Dit is momenteel (nog) niet mogelijk. Dit is misschien een kans voor de Jailbreak Community.
|
Labels |
airplay, airtunes, ipad, iphone, luidsprekeres |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airplay met Iphone naar Airport Express | onnojs | iPhone algemeen | 3 | 27-05-11 23:24 |
|
|