GPS tracker gezocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een ( gratis) app die werkt als GPS tracker en die ook nog de afgelegde route kan vastleggen op Google maps ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS tracker gezocht
Bestaat er een ( gratis) app die werkt als GPS tracker en die ook nog de afgelegde route kan vastleggen op Google maps ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of het echt vastgelegd wordt via Google maps weet ik niet, maar Everytrail is wel een GPS tracker. Is er betaald en gratis.
|
||||
|
||||
trackr
zelf gebruik ik al jaren TRACKR deze was al verkrijgbaar voor windows CE (op mijn HTC touch)
Kost wel 2,99 maar de moeite waard. En je routes zijn via google maps terug te zien. zie ook trackr! - live GPS tracker |
Labels |
gps, gps-tracker, tracker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Gezocht GPS-app die offline GPX bestanden weergeeft | nikosbont | iPhone Navigatie | 1 | 17-08-11 14:32 |
gezocht goed gps voor geocaching | minitrix | iPhone Apps | 1 | 02-05-11 23:40 |
Time tracker op iPhone en OSX | ~boi | iPhone Apps | 2 | 29-09-09 08:23 |
gezocht: Fietsroute-planner met GPS | TheStijg | iPhone Navigatie | 4 | 06-03-09 12:26 |
iPhone 1ste gen GPS gezocht | berndvp | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 17-12-08 17:35 |
|
|