Tijdens radio geen beeld discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik zou het liefst tijdens het radio luisteren op mijn tv geen enkel beeld zien. Is daar een instelling voor. Heb geëxperimenteerd met instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdens radio geen beeld
Beste,
Ik zou het liefst tijdens het radio luisteren op mijn tv geen enkel beeld zien. Is daar een instelling voor. Heb geëxperimenteerd met instellingen maar niet voor elkaar gekregen. Bedankt Peter vd aa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon de tv uitzetten tijdens het luisteren naar je radio..
Ik kan gewoon via mijn ATV2 muziek luisteren zonder dat de tv aanstaat..
|
|||
|
|||
Tv uitzetten kan wel maar dan schakelde ook het geluid uit. Ik heb mijn Apple tv met een hdmi kabel op de tv aangesloten dus valt alles uit.
Peter. Met groet. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi,Ik gebruik alleen hdmi. Dus tv staat op versterker. Ik ga een extra kabel aansluiten dan gaat het wel hoop ik.
Peter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AirPlay op radio tijdens spelletje | Bert56 | iPad algemeen | 0 | 17-10-12 21:19 |
Navigon: Versie 2.0.2 / navigatiestem tijdens afluisteren radio mogelijk? | marvon10 | iPhone Navigatie | 6 | 28-07-12 11:30 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
beeld is malen groter geworden tijdens spelen, | yildirim1986 | iPhone algemeen | 1 | 27-07-10 22:02 |
afsluitproblemen tijdens en na bellen zwart beeld | visserab | iPhone algemeen | 1 | 21-07-09 11:23 |
|
|