Network File Sharing (NFS) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil met mijn atv2 met nfs share streamen ipv smb. Het streamen met nfs gaat toch wel een stuk beter dan smb vind ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Network File Sharing (NFS)
Ik wil met mijn atv2 met nfs share streamen ipv smb.
Het streamen met nfs gaat toch wel een stuk beter dan smb vind ik zelf. Alleen het probleem ik draai nu windows 8 en ik heb ff zitten googlen voor een nfs client op windows 8. Helaas is het niet mogelijk om op windows 8 pro een nfs client te gebruiken als ik het goed heb gelezen. op windows 7 had ik hanewin nfs en dat werkte prima helaas werkt dit niet met windows 8. Iemand die mij misschien hiermee kan helpen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stel je die vraag niet beter op het een of andere Windows-forum? Op zo'n forum is waarschijnlijk veel meer expertise aanwezig over de mogelijkheden en onmogelijkheden van Windows 8.
|
|
|||
|
|||
Windows 8 Enterprise kopen, daar zit NFS support in.
http://support.microsoft.com/kb/2769923 Anders heb je gewoon een probleem denk ik. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Prima, laten we dit topic sluiten en verdere vragen idd best op een windows gericht forum stellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
atv 2 nfs share werkt niet | Dantis | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 28-07-12 15:50 |
Wi-Fi file sharing avi bestanden | yoyoran | iPad Apps | 5 | 03-11-11 16:14 |
iPhone: network lost your selected cellular network is no longer available | ferrari_2 | Jailbreak | 6 | 01-11-11 18:29 |
NFS Hot Pursuit, Vrienden toevoegen. | Chuim | iPhone Games | 0 | 01-07-11 21:38 |
Mac OS X: Home Sharing | Svenninho | iTunes | 3 | 14-09-09 22:04 |
|
|