Apple TV 3, kan geen iconen meer verplaatsen!!! discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb pas geleden mijn Apple tv 3 geüpdate naar de laatste versie. Toen liep hij vast (zoals bij veel mensen), en heb toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple TV 3, kan geen iconen meer verplaatsen!!!
Hallo
Ik heb pas geleden mijn Apple tv 3 geüpdate naar de laatste versie. Toen liep hij vast (zoals bij veel mensen), en heb toen een hardreset gedaan, en opnieuw geüpdate. Nu wil ik de icoontjes (op het homescreen) weer terugzetten zoals ze eerst stonden, maar als ik even de selectieknop indruk, gaan de icoontjes niet wiebelen. Dus... ik kan helemaal geen iconen meer verplaatsen. Hoe kan dit??????? Graag hulp!!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S kan geen afspraken verplaatsen in agenda? | demuts | iPhone algemeen | 3 | 15-08-12 15:57 |
itouch iconen 114 kan ze niet verplaatsen | gmlens | Unlock [archief] | 1 | 16-04-08 16:49 |
summerboard iconen verplaatsen | harmjans | iPhone algemeen | 3 | 02-04-08 12:58 |
[1.1.1] Iconen verplaatsen naar 2de summerboard | MP3-junky | Unlock [archief] | 5 | 09-12-07 19:57 |
|
|