XBMC Frodo RC1 start niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, al succes met Frodo RC1?? Gisteren zelf geprobeerd, installatie ging OK, maar helaas de launch niet. Na enkele seconden weer terug bij beginscherm ATV... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC Frodo RC1 start niet
Hoi, al succes met Frodo RC1?? Gisteren zelf geprobeerd, installatie ging OK, maar helaas de launch niet. Na enkele seconden weer terug bij beginscherm ATV...
Iemand al succes gehad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde.
als ik bezig ben om frodo in te stellen crashed xbmc en terug naar het beginscerm van atv. ben maar teruggegaan naar eden |
|
|||
|
|||
Daarom ga ik nog niet over naar Frodo. Wacht er mee effe. totdt alles naar behoren gaat. Er gaat altijd bijna iets mis als er een nieuwe release is. Terug naar Eden is de beste nog.
|
|
|||
|
|||
Mag ik vragen wat er vernieuwd is in Frodo..? Of kan ik dat ergens lezen..?
Gr |
|
||||
|
||||
Is het sowieso mogelijk om een back-up te maken van zoals XMBC-Eden nu ingesteld is, voordat je Frodo installeert en het niet goed mocht gaan?
Heeft iemand uberhaupt Frodo zonder problemen geinstalleerd???
|
|||
|
|||
Heb alle 3 de beta's gedraaid en zit nu op de RC en loopt als een zonnetje
zeer vreemd dat hij bij jou niet opstart... Beste optie idd helemaal eraf en opnieuw erop
|
|||
|
|||
Dan ben jij enige? Probeer subtitles te krijgen via 1channel.
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu ook op frodo RC1 en moet zeggen dat deze erg stabiel is.
Voor mijn gevoel loopt die nog iets soepeler dan eden op me atv. IceFilms, Hulu, 1channel draaien ook lekker. |
|
|||
|
|||
Oke pienot ja draaien is lekker kan je effe subtitles opladen bij 1channel? Alleen bij deze addon.
|
|
|||
|
|||
Bij movies en series of alleen series?
|
|
|||
|
|||
Hai alleen bij movies...als het werkt dan is het gefixt..maar probeer effe.
|
|
|||
|
|||
Wonderlijk dat het bij sommigen van jullie wel lukt om FRODO RC1 te draaien. Ik heb het enkele malen geprobeerd, ook met eerst XBMC er helemaal af te gooien.
Heeft een van jullie de procedure die gebruikt is om XBMC eraf te halen en FRODO te installeren? Misschien kan dat helpen, dank jullie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
die had ik inderdaad gebruikt....
|
|
|||
|
|||
Paul:
Log in als root op je Apple TV: Code:
apt-get remove org.xbmc.xbmc-atv2 apt-get autoclean rm -rf /private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC rm -rf /private/var/mobile/Library/Caches/AppleTV/Video/LocalAndRental/* rm -rf /private/var/mobile/Library/Caches/AppleTV/Video/Other/* [reboot je ATV2 en log weer in via ssh] mkdir -p /Applications/AppleTV.app/Appliances echo "deb http://mirrors.xbmc.org/apt/pre-release/atv2 ./" > /etc/apt/sources.list.d/xbmc.list apt-get update apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2 mkdir -p /Applications/XBMC.frappliance [Nu XBMC opnieuw starten en instellen] Succes |
|
|||
|
|||
@glaantje
1. Werkt de RC1 goed ! stabiel? voor jouw gevoel. 2. Weet jij hoe je terug kan gaan naar eden ? thanks. |
|
|||
|
|||
1. Draait als een tiet, vloeiender dan alle andere voorgaande versies. Clean install trouwens.
2. Weet niet waarom je zou willen, maar dat is wat lastiger, omdat je de source voor Frodo al hebt toegevoegd. Opnieuw jailbreaken en dan deze stappen volgen. Ik zou alleen eerder mijn stappen volgen bij problemen met Frodo, ipv terug te gaan. HOW-TO:Install XBMC on Apple TV 2 - XBMC |
|
|||
|
|||
Kan ik die rc1 ook met atv flash doen of gaat het niet lukken ?
|
|
||||
|
||||
@glaantje
Heb jij frodo geinstalleerd met het onderstaande??? Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xbmc 12.0 frodo | MIMTRAM | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 16-11-12 10:07 |
ipad start opnieuw op bij gebruik xbmc | bramsesje | iPad Apps | 1 | 30-08-12 13:44 |
XBMC 11.0 Eden RC1 Update | glaantje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 09-03-12 22:09 |
iPhone: Download BlackRa1n RC1 | Sharky | Jailbreak | 5 | 27-11-09 13:02 |
|
|