ipad start opnieuw op bij gebruik xbmc discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen, ik ben bezig om films te kunnen kijken op mijn ipad 2. Ik doe dit via xbmc met 1channel. Het lukt met om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad start opnieuw op bij gebruik xbmc
hoi mensen,
ik ben bezig om films te kunnen kijken op mijn ipad 2. Ik doe dit via xbmc met 1channel. Het lukt met om er in te komen en naar de film te gaan, maar zodra hij de film wil starten sluit mijn ipad af en start ie automatisch opnieuw op. Kunnen jullie mij helpen? groetjes, Bram |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je iPad al eens opnieuw gestart? Doet hij dit alleen als je 1channel laadt of ook bij een film die je op je iPad hebt staan? Heb je thema's geïnstalleerd in XBMC of instellingen gewijzigd die met het afspelen te maken hebben?
Probeer anders eens om XBMC compleet te verwijderen, je iPad opnieuw te starten en XBMC weer te installeren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: start automatisch opnieuw op na jb 5.0.1 | radstake | Jailbreak | 1 | 08-05-12 19:18 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
iphone start opnieuw op bij aansluiten op computer ( windows ) | susyQ81 | Archief | 2 | 08-01-10 19:58 |
Windows: Windows start opnieuw op bij aankoppelen | Bollie1 | iTunes | 11 | 03-08-08 18:15 |
|
|