start automatisch opnieuw op na jb 5.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 weken geleden Iphone 4 32 gig geupdate ios 5.0.1. JB Sindsdien start de iphone om de haverklap opnieuw op Je ziet dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
start automatisch opnieuw op na jb 5.0.1
Ik heb 2 weken geleden Iphone 4 32 gig geupdate ios 5.0.1. JB
Sindsdien start de iphone om de haverklap opnieuw op Je ziet dan apple logo in beeld en na 1,5 minuut werkt het weer. Je hoeft niet te ontgrendelen, hij is gelijk gereed voor gebruik. Ik heb alle zaken geprobeerd die in verschillende fora staan helaas zonder resultaat. Weet iemand een oplossing die werkt... thx radstake Rechtstreeks mailen kan ook. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kzou effe een clean install doen. Lijkt alsof je met een bug zit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes 10.5 start automatisch op | torchie | iTunes | 10 | 06-11-11 17:23 |
iPhone: 3gs start automatisch opnieuw op en zegt connect to itunes !help! | marinio | Jailbreak | 3 | 06-06-11 20:57 |
Telefoon belt automatisch opnieuw | dejongje | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 14:53 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
Automatisch opnieuw starten | tbl | iPhone algemeen | 0 | 18-05-10 12:25 |
|
|