3gs start automatisch opnieuw op en zegt connect to itunes !help! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, de laatste dagen valt mijn iphone regelmatig uit start opnieuw op en dan staat hij op emergency call/ connect to itunes... als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs start automatisch opnieuw op en zegt connect to itunes !help!
Hallo,
de laatste dagen valt mijn iphone regelmatig uit start opnieuw op en dan staat hij op emergency call/ connect to itunes... als ik hem hierna meerdere keren uit en aan zet doet hij het weer maar dit gebeurt heel vaak dus is super iritant. hij heeft nog 4 gb vrij geheugen dus er staan niet veel apps op. weten jullie wat het is? ik heb een iphone 3gs 8gb gejailbreaked op ios 4.3.3 met redsn0w 0.9.6rc16.. bij voorbaat dank! Mvg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem? epidemie?
|
|
|||
|
|||
net geprobeerd te herstellen nu krijg ik error 1200
|
|
|||
|
|||
probeer custom firmware te maken met sn0wbreeze en die te installeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3GS start alsmaar opnieuw op? | farhaa | Jailbreak | 0 | 27-12-10 21:10 |
iPhone: iPhone 3Gs start om de 5 sec opnieuw op | Mittt | Jailbreak | 0 | 23-12-10 16:16 |
3GS start spontaan opnieuw op | shapezzz | iPhone algemeen | 2 | 20-09-10 12:40 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
iPhone 3GS start niet opnieuw op | Adje-3GS | Archief | 9 | 14-09-09 18:28 |
|
|