iPhone 3GS start alsmaar opnieuw op? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone 3gs nieuwe bootrom. Hij draait op 3.1.2 en is ge-jailbreaked en unlocked. Nu was ik vanmiddag aan het internetten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS start alsmaar opnieuw op?
Hoi,
Ik heb een iphone 3gs nieuwe bootrom. Hij draait op 3.1.2 en is ge-jailbreaked en unlocked. Nu was ik vanmiddag aan het internetten en toen zat ie vast. Ik probeerde de iphone opnieuw te starten, maar sinds het opnieuw starten, start hij de alsmaar opnieuw op. Wat kan het probleem zijn? Want ik wil namelijk niet gaan updaten naar 4.2.1 want die is tethered toch? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start steeds opnieuw op.. help!!!!!!!! | mart80 | iPhone algemeen | 6 | 07-05-11 01:37 |
iPhone: iPhone 3Gs start om de 5 sec opnieuw op | Mittt | Jailbreak | 0 | 23-12-10 16:16 |
3GS start spontaan opnieuw op | shapezzz | iPhone algemeen | 2 | 20-09-10 12:40 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
iPhone 3GS start niet opnieuw op | Adje-3GS | Archief | 9 | 14-09-09 18:28 |
|
|