//

3GS start spontaan opnieuw op

3GS start spontaan opnieuw op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3GS 32GB start spontaan opnieuw op als ik bijv. TomTom op wil starten, tijdens het starten van de App komen er strepen op het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-02-10, 20:18
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard 3GS start spontaan opnieuw op

Mijn 3GS 32GB start spontaan opnieuw op als ik bijv. TomTom op wil starten, tijdens het starten van de App komen er strepen op het scherm en start ie uiteindelijk opnieuw op, 5 minuten later ben ik weer op het homescreen zonder ook maar de pincode in te hoeven voeren.
Ook als ik naar Spotlight ga en een letter intoest gebeurd exact hetzelfde.
Ik heb dit probleem met meerdere firware-versies gehad en heb nu ook geen jailbreak meer om uit te sluiten dat het daaraan ligt.
Ik heb 598 Apps erop en nu ongeveer 1GB over, als ik na de restore gewoon ff wat programma's uit de appstore erop zet (TomTom bijv.) is er geen enkel probleem maar als ik alle Apps ga synchroniseren met iTunes heb ik dit probleem telkens weer.
Ik heb dit met 3.1.2. ookal meegemaakt maar toen ik Overboard geinstalleerd had was het ineens over.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
Ik heb de 3GS al geprobeerd te restoren vanuit dfu en daarna geen backup teruggezet maar het probleem blijft aanwezig.
Ik heb zelf de indruk dat het voornamelijk gebeurd bij het starten van grote Apps en het gebruik van spotlight, zojuist nog even probleemloos GTA gespeeld maar zodra ik naar spotlight ga is het meteen weer raak, erg vervelend :S

Laatst gewijzigd door shapezzz; 07-02-10 om 20:50.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-10, 05:19
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Net gedowngrade naar 3.1.2. en ben nu bezig er een Custom 3.1.3. met JB op te zetten, ik hoop dat het dan weer over is maar dan laat ik nog wel weten

Edit: jawel hoor alles lijkt nu goed te gaan, vreemd dat het zonder jailbreak gewoon niet wil werken met zoveel Apps maarja

Laatst gewijzigd door shapezzz; 08-02-10 om 10:27.
  #3  
Oud 20-09-10, 11:40
Dijk030 Dijk030 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Mijn 3GS valt ook spontaan uit en start dan opnieuw op

Hoi, net een paar weken mijn gs (16gb) in gebruik. Probleem is dat deze regelmatig spontaan uitvalt en dan opnieuw opstart. Ik hoef dan echter niet de SIM-lock er opnieuw af te halen.
Ik heb nu firmware 4.1 er net op gezet, maar hij valt nog steeds regelmatig uit.
Ik heb 'm net nieuwe dus het kan niet liggen aan de hoeveelheid apps die erop-staan, want dit zijn er nog niet zoveel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
groeten, rené
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3GS start alsmaar opnieuw op? farhaa Jailbreak 0 27-12-10 20:10
iPhone: iPhone 3Gs start om de 5 sec opnieuw op Mittt Jailbreak 0 23-12-10 15:16
Spontaan (?) verbreken telefoongesprek 3GS mick.faber iPhone algemeen 2 05-10-10 20:56
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen RBG8 iPhone algemeen 0 19-06-10 19:44
iPhone 3GS start niet opnieuw op Adje-3GS Archief 9 14-09-09 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:09.