//

iPhone 3Gs start om de 5 sec opnieuw op

iPhone 3Gs start om de 5 sec opnieuw op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb een iPhone 3Gs. Vermoedelijk heeft die een firmware van 4.2.1 erop staan en een iPad baseband. Echter lukt het me niet om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-12-10, 15:16
Mittt Mittt is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 76
Standaard iPhone 3Gs start om de 5 sec opnieuw op

Hey,

ik heb een iPhone 3Gs. Vermoedelijk heeft die een firmware van 4.2.1 erop staan en een iPad baseband. Echter lukt het me niet om deze aan de praat te krijgen. Heb geprobeerd hem opnieuw te jailbreaken, boot tethered right now, pwnd dfu en vervolgens custom firmware. Maar geen van deze methoden werken om hem opnieuw op te starten.

Echter start de telefoon zichzelf op en staat dan bijna meteen in de recovery modes en vervolgens gaat die weer uit en blijft hij dit constant opnieuw herhalen. Ik zou de telefoon graag weer werkende willen hebben maar heb geen idee hoe dit nu moet.

Mittt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3GS start alsmaar opnieuw op? farhaa Jailbreak 0 27-12-10 20:10
Cydia start voor 1 sec en weg brucejones Jailbreak apps en thema's 14 11-12-10 14:50
3GS start spontaan opnieuw op shapezzz iPhone algemeen 2 20-09-10 11:40
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen RBG8 iPhone algemeen 0 19-06-10 19:44
iPhone 3GS start niet opnieuw op Adje-3GS Archief 9 14-09-09 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.