itunes 10.5 start automatisch op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) heb onlangs een laptop aangeschaft en er de nieuwste versie van itunes op gedownload om mijn iphone4 verder te kunnen gebruiken. Om de +/- 10 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes 10.5 start automatisch op
heb onlangs een laptop aangeschaft en er de nieuwste versie van itunes op gedownload om mijn iphone4 verder te kunnen gebruiken.
Om de +/- 10 minuten opent itunes automatisch!! Heeft iemand hier een antwoord/oplossing voor??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op de voorpagina van itunes als je iphone op aan gesloten is; staat automatisch openen uitgevinkt (er staat als je laptop dan opstart itunes ook automatisch opstart). Voor de rest heb ik er zelf geen verklaring voor behalve itunes en je ipad/iphone naar elkaar blijven zoeken ofzo kzou het anders zelf niet weten. |
|
|||
|
|||
Alvast bedankt voor jou hulp
Maar blijkbaar is het Itunesstore die automatisch opengaat. Ik heb alvast een paar wijzigingen doorgevoerd en wacht af op het resultaat. |
|
|||
|
|||
Is nog een topic hierover op het forum, ik heb precies hetzelfde probleem en snap ook niet hoe dit kan. Dus ben benieuwd na een eventuele oplossing.
|
|
|||
|
|||
Ik vind dit automatisch opstarten uitermate irritant.
Is er al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
ik zie dat niemand er echt een goede oplossing voor heeft. Bij mij speelt dit al meer dan een week, ben er echt heel erg flauw van, hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft. Heb onlangs besturingssysteem 5.0 geladen op de iphone. Concludeer derhalve dat dit aan het besturingssysteem van de iphone in combinatie windows xp 2010 ligt. Hoop dat er snel een oplossing beschikbaar komt. Voor mezelf de volgende deadline geformuleerd: op 10 november 2011 deinstalleer ik i-tunes van mijn laptop. Michiel |
|
|||
|
|||
En jullie hebben allemaal Wi-Fi sync uitgezet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
"Open iTunes when this iPhone is connected" uitvinken. (Hoe dat in het Hollands heet weet ik niet, ik gebruik Engelse software):
|
|
|||
|
|||
Bedankt.
Waar in je engelstalige menu staat dat? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3gs start automatisch opnieuw op en zegt connect to itunes !help! | marinio | Jailbreak | 3 | 06-06-11 20:57 |
Bluetooth start na bellen automatisch iPod. | dms | iPhone algemeen | 3 | 06-06-11 11:55 |
538 player start automatisch op Iphone4 | knarf18 | iPhone algemeen | 0 | 11-11-10 11:16 |
Adobe Lightroom start automatisch op | Fish | iPhone algemeen | 1 | 09-01-09 16:51 |
Windows: I-tunes start niet meer automatisch op | Yaron | iTunes | 6 | 22-04-08 22:47 |
|
|