Adobe Lightroom start automatisch op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn iPhone 3G op mijn laptop (windows XP) aansluit start automatisch Adobe Lightroom op. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten? Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Adobe Lightroom start automatisch op
Wanneer ik mijn iPhone 3G op mijn laptop (windows XP) aansluit start automatisch Adobe Lightroom op. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten?
Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Komt omdat er een camera wordt gevonden, dan is die actie wellicht eens ingesteld. Als je de iPhone hebt aangesloten ga je naar mijn computer, daar zie je als het goed is het camera icoon. Als je rechtermuisklik op dit camera icoon doet kun je instellen wat er moet gebeuren als je deze aansluit, zet dit dan op 'no action' en het gebeurt niet meer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth start na bellen automatisch iPod. | dms | iPhone algemeen | 3 | 06-06-11 11:55 |
Automatisch verbinding maken bij start Safari of Mail | Vince00 | iPhone algemeen | 2 | 14-01-11 11:34 |
538 player start automatisch op Iphone4 | knarf18 | iPhone algemeen | 0 | 11-11-10 11:16 |
Windows: I-tunes start niet meer automatisch op | Yaron | iTunes | 6 | 22-04-08 22:47 |
|
|