I-tunes start niet meer automatisch op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn Iphone aan de usb kabel leg dan start I-Tunes niet meer automatisch op... Is dit een instelling of een foutje in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-tunes start niet meer automatisch op
Als ik mijn Iphone aan de usb kabel leg dan start I-Tunes niet meer automatisch op...
Is dit een instelling of een foutje in de Iphone? Iphone is 1.1.2 unlock met Ziphone... Naar 1.1.4. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat auto-start aan in iTunes instellingen ?
|
|
|||
|
|||
Waar staat die instelling?
|
|
||||
|
||||
Ja precies, dat vraag ik me ook af....
Ik vermoed dat die instelling gesneuveld is bij een van de updates? Heb ooit de autostart uitgezet en ben er nu naar op zoek, maar vind hem niet meer???? @Grample: had jij het inmiddels gevonden (ik vraag dat in verband met deze post)
|
|||
|
|||
Als je de optie "automatisch synchroniseren wanneer deze iPhone wordt aangesloten" aanzet zal iTunes automatisch opstarten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien bij oudere versies van iTunes, maar om eerlijk te zijn ken ik alleen deze optie.
Ik heb nooit gewerkt met oudere versies dus ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I Tunes vindt hoezen niet meer automatisch | djarend | iTunes | 0 | 21-02-11 15:18 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
iPhone: I-Tunes accepteerd SIM niet meer | hansgielen | Jailbreak | 4 | 08-12-10 12:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Windows: I-Tunes wil niet meer openen. | Frank_V | iTunes | 0 | 28-12-08 13:58 |
|
|