I Tunes vindt hoezen niet meer automatisch discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het ging altijd goed, maar sinds kort als ik een cd importeer in I-tunes wordt er nooit meer de hoes bij gevonden en moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I Tunes vindt hoezen niet meer automatisch
Het ging altijd goed, maar sinds kort als ik een cd importeer in I-tunes wordt er nooit meer de hoes bij gevonden en moet ik dit handmatig doen. Vreemd, alles staat volgens mij goed en kan ook nergens een oplossing vinden voor dit probleem, iemand anders wel? Ik heb gewoon de nieuwste i-tunes versie en er niks anders mee gedaan dan normaal.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij terugkomst in Nederland vindt hij de provider niet meer | Ganna | iPhone algemeen | 3 | 21-04-11 06:44 |
iPhone: I-Tunes accepteerd SIM niet meer | hansgielen | Jailbreak | 4 | 08-12-10 12:37 |
iphone vindt Wi-Fi netwerk helemaal niet meer | shantih | Wi-Fi | 1 | 02-09-10 13:02 |
pc vindt iphone niet meer | fcruizer | iPhone algemeen | 14 | 04-07-10 20:58 |
Windows: I-tunes start niet meer automatisch op | Yaron | iTunes | 6 | 22-04-08 22:47 |
|
|