iphone vindt wifi netwerk helemaal niet meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een Iphone 3G (jailbrake). We hebben thuis het netwerk gewijzigd in een 5 GHz. Ook een andere naam. Mijn Iphone vond 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone vindt Wi-Fi netwerk helemaal niet meer
Hi,
Ik heb een Iphone 3G (jailbrake). We hebben thuis het netwerk gewijzigd in een 5 GHz. Ook een andere naam. Mijn Iphone vond 1 dag het netwerk wel, maar nu helemaal niet meer, zelfs niet als ik de naam en het wachtwoord ingeef. Vreemd om te zien, want mijn Apple laptop en Ipad die ernaast liggen, die zitten wel op het netwerk. Wat kan er verkeerd zijn gegaan? En hoe kan ik het weer goedkrijgen? Dank Shantih |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hi,
ik heb een zelfde soort probleem, mijn Iphone 3S vindt helemaal geen Wi-Fi netwerken. Gebruik het nooit thuis, maar kwam er op vakantie achter dat mijn Iphone geen enkel netwerk vindt. Thuis gecheckt, maar hier ook niets. Vast iets heel gemakkelijks om te fixen Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Thanks! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet meer surfen over mijn Wi-Fi-netwerk | spectre170 | Wi-Fi | 2 | 12-08-10 14:47 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
iPhone vindt netwerk niet… | Lucasgent | Overige providers Nederland | 2 | 24-12-08 19:25 |
Iphone vindt thuis netwerk niet | Lektronic | Wi-Fi | 5 | 31-07-08 22:45 |
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk | RamonPouw | Archief | 11 | 22-10-07 21:40 |
|
|