XBMC Frodo RC1 start niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als mn geheugen me niet in de steek laat was het zo ja Als iemand hulp nodig heeft, met Teamviewer ofzo dan pm me maar! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een clean install gedaan daarna weer gejailbreaked met seasonpass en daarna alleen dit:
4.1.2 Frodo release candidate There are two ways to try out the new XBMC v12 (Frodo) RC: One is to use the #Nightly builds instructions, but with the url in step 1 replaced with Index of /apt/pre-release/atv2/deb . The other is to add the "pre-release" Cydia repository, which will allow you to update to future Betas and Release Candidates through Cydia (command line or NitoTV): Open up your terminal/ssh application and enter the following command to log in to your ATV2. Note, you need to replace "YOUR.ATV2.IP.ADDRESS" with the IP address of the Apple TV: ssh root@YOUR.ATV2.IP.ADDRESS EXAMPLE: ssh root@192.168.1.5 You will be asked for a password: default password is alpine Continue to enter the following commands: echo "deb Index of /apt/pre-release/atv2 ./" > /etc/apt/sources.list.d/xbmc.list apt-get update apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2 reboot And you're done! You should now be running XBMC v12 (Frodo) RC for Apple TV 2. See here to verify your XBMC version. Deze 4 commando's heb ik in putty copy/pase gedaan alles is prima verlopen. Succes! |
|
|||
|
|||
Dat is precies wat ik ook al postte maar dan met de commando's om alles te cleanen erbij enzo
Goed om te horen dat alles goed draait nu! |
|
|||
|
|||
Het schijnt niet goed te gaan met die rc1 freeze als je een film in 1channel heb gekeken! Maar dat hebben jullie zeker geen last van
@pienot heb geen reactie van ke ontvangen ivm subtitles in 1channel. |
|
|||
|
|||
Sorry ik heb het nog niet geprobeerd.
Maar met icefilms doen de subs het prima! Ik heb wel een probleem met pneumatic. Als ik een film stream terwijl die nog aan het downloaden is wil ik me subtitles kiezen krijg ik een melding dat het alleen voor series is en op bierdopje niks is gevonden. Terwijl dit een film is dan zou hij toch op ondertitel.com moeten zoeken ipv bierdopje? |
|
|||
|
|||
De subtitle plugin weet dus niet of het een film/serie is. Aangezien die plugins allebei films en series kunnen streamen is dat nogal lastig soms.
Gebruik bijv ook opensubtitles.org voor de ondertiteling om dat op te lossen en vertel je probleem in deze thread http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=126495 |
|
|||
|
|||
ik maak geen gebruik van subtitles dus dat is mij ook niet opgevallen. Maar wellicht komt daar nog een update voor onechannel? Ik kijk streamend (series enz) overigens via navi-x dat werkt voor mij super!!
|
|||
|
|||
Hey guys
thanks for the adviezen. maar ik wacht toch op de final release van XBMC. |
|
|||
|
|||
Je kan toch gewoon iedere keer upgraden, er zitten nu echt geen grote bugs meer in hoor.
|
|
|||
|
|||
Ja dat snap ik maar lees vaak op xbmc hub dat na het kijken van films of series de appletv2 freeze en handmatig opnieuw moet herstarten.
|
|
|||
|
|||
helaas werket dit niet voor mij, zelfde probleem, XBMC start niet op. wellicht wachten op RC2... dank je!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 december 2012 om 15:17 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
RC2 is uit
Het beste lijkt me dan toch dat je alles opnieuw jailbreakt Paul, ik ben nog niemand tegengekomen met dat probleem. Zoals gezegd kan ik best eens via Teamviewer meekijken |
|
||||
|
||||
Hoi glaantje, Heb je het ook al geinstalleerd???
|
|||
|
|||
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik RC2 nog niet heb geïnstalleerd. Al wel op een linuxdoos trouwens, daar draait ie wederom top
|
|
||||
|
||||
Ik wil het best wel uitproberen, maar vraag me af hoe ik eerst een goede back-up van Eden kan maken, zodat ik mocht het fout gaan, weer terug kan naar mijn goede xbmc..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xbmc 12.0 frodo | MIMTRAM | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 16-11-12 10:07 |
ipad start opnieuw op bij gebruik xbmc | bramsesje | iPad Apps | 1 | 30-08-12 13:44 |
XBMC 11.0 Eden RC1 Update | glaantje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 09-03-12 22:09 |
iPhone: Download BlackRa1n RC1 | Sharky | Jailbreak | 5 | 27-11-09 13:02 |
|
|