summerboard iconen verplaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Ik heb verschillende apps. geinstalleerd en wil nu de iconen op mijn SB verplaatsen. Het is mij trouwens al 2x gebeurd dat ineens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
summerboard iconen verplaatsen
Hi all,
Ik heb verschillende apps. geinstalleerd en wil nu de iconen op mijn SB verplaatsen. Het is mij trouwens al 2x gebeurd dat ineens mijn iconen "trillen" en ik ze kan verplaatsen. Hoe ik in deze modus ben terecht gekomen, ik heb geen idee! Misschien weet een van jullie hoe. Thanx in advance! Harmjans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een willekeurig icoon ingedrukt houden tot de boel begint te trillen... verschuiven maar!
Een druk op de home button en alles staat weer vast... Gr. Yor |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
thnx Yor en Undertaxxx!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs iconen verplaatsen wil niet | JustinOtten | iPhone algemeen | 5 | 27-05-10 15:17 |
itouch iconen 114 kan ze niet verplaatsen | gmlens | Unlock [archief] | 1 | 16-04-08 16:49 |
Iconen Summerboard verplaatsen lukt niet | ThomasS | Archief | 5 | 08-04-08 11:00 |
[1.1.1] Iconen verplaatsen naar 2de summerboard | MP3-junky | Unlock [archief] | 5 | 09-12-07 19:57 |
|
|