Schermbeveiliging op zwart? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het afspelen van muziek via de Apple TV (Atv) op m'n televisie zou ik heel graag de schermbeveiliging op geheel zwart willen hebben. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schermbeveiliging op zwart?
Bij het afspelen van muziek via de Apple TV (Atv) op m'n televisie zou ik heel graag de schermbeveiliging op geheel zwart willen hebben. Nu verschijnt de foto van de CD-cover en aanvullende tekst in beeld, dat draait regelmatig en dat vind ik afleiden als we zitten te praten.
Ik heb de Atv op verschillende manieren ingesteld maar de optie om het scherm zwart te laten worden heb ik niet gevonden. Bestaat deze uberhaubt? En zo ja, wat zijn de settings? Met dank en groet, Herman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Oplossing!
Hallo,
Ik heb de oplossing gevonden. Je moet via systeemvoorkeuren - schermbeveiliging, de schermbeveiliging uit zetten, dan gaat je beeldscherm vanzelf na 5 minuten op zwart scherm. |
Labels |
apple tv 2, schermbeveiliging, zwart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
Schermbeveiliging probleem | MarcVanOosterhout | iPhone algemeen | 2 | 10-11-09 23:10 |
Beeldscherm op zwart | Deddy | iPhone algemeen | 7 | 26-05-09 12:19 |
Op zwart | Taffie | Unlock [archief] | 6 | 06-06-08 00:35 |
|
|