Cyberduck geen connectie meer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Gister met cyberduck nog navi-x geinstalleerd op de ATV2. Vandaag krijg ik met cyberduck geen verbinding meer met de ATV2. Iemand een idee, wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cyberduck geen connectie meer
Gister met cyberduck nog navi-x geinstalleerd op de ATV2.
Vandaag krijg ik met cyberduck geen verbinding meer met de ATV2. Iemand een idee, wat ik verkeerd heb staan in xmbc ofzo? Thanxs alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met XBMC zal het wel niets te maken hebben. Welke foutmelding krijg je dan als je een SSH-verbinding tracht te maken?
Je kan ook Netatalk met Nito TV op de Apple TV 2 installeren dan kan je de Apple TV benaderen met de OS X Finder en dan heb je al dat CyberDuck en SSH gedoe niet meer nodig. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 21-01-13 om 09:25. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
Cyberduck geeft
1/0 Fout verbinding mislukt Premature connection close Vind het zo raar dat ie het eergister zo deed, en een jaar terug ook. Ik wil de zipfile van icefilms installeren, en zonder cyberduck heb ik ff geen idee |
|
|||
|
|||
Misschien zijn de SSH veiligheidscertificaten verlopen. Maak met de OS X Terminal eens een SSH verbinding naar de Apple TV 2. Als er iets mis is met de certificaten zie je dat in de terminal.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het mee denken.
Schijnt iets tezijn van het updaten van openssh in nito tv. Hebben veel meer mensen last van. Ik heb nu zowiezo het alpine wachtwoord verandert, raden ze idereen aan. Atv in itunes hersteld, toen wou seasonpass itunes niet meer doorlopen??? Misschien vanwegen itunes 11ofzo?? Toen maar op een oude laptop gedaan. Weer aan de mac en via terminal ww gewijzigd. Toen flash black erover (niet updaten) Icefilms en navi-x zipfiles geinstalleerd via cyberduck. Daarna alles geupdate |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed het is blijkbaar opgelost nu. Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3g connectie | jeroenbr | Odido (T-Mobile) | 3 | 06-08-10 19:55 |
Waar staan apps nog meer (met cyberduck) | stevenflappy | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-09-09 01:45 |
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie | davidvanh | iPhone algemeen | 7 | 02-08-09 15:58 |
geen internet connectie | remixed | iPhone algemeen | 4 | 26-11-08 19:11 |
Cyberduck & Fugu: Geen FTP connectie | Wolverine14 | Unlock [archief] | 25 | 11-06-08 23:07 |
|
|