Jailbreak Apple TV ios 5.1 (5201) ? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik heb me nieuwe Apple Tv 3 nog in seal met me neefje Zo geruild voor hem supernette in nieuwstaat verkerende Apple Tv2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak Apple TV ios 5.1 (5201) ?
Hallo allemaal ik heb me nieuwe Apple Tv 3 nog in seal met me neefje
Zo geruild voor hem supernette in nieuwstaat verkerende Apple Tv2 van 8 mnd oud. Hij wil niets weten van Jailbreak en ik wel vandaar . Maar nu zie ik dat hier software 5.1 (5201) op staat Is deze te jailbreaken of kan men deze software downgraden ? Gr Wim. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand hier een antwoord op ?
Heb de zoekfunctie gebruikt maar kom alleen maar op Ios 5.1.1 is dat dezelfde ? Gr Wim |
|
||||
|
||||
Die versie kan je momenteel niet jailbreaken.
Downgraden kan ook enkel als je de blobs van vorige firmware hebt. |
|
|||
|
|||
Hallo Bomans dank voor je berichtje maar wat zijn blobs
Ben nieuw op,dit forum en heb er nog niet veel verstand van ! Gr Wim Ik had begrepen dat me neef herstel had gedaan en dat hij toen ging updaten Naar versie 5.1 niet wetende dat deze versie niet te jailbreaken is uiteraard Gr Wim |
|
|||
|
|||
Ik denk wachten op nieuwe jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Als je snel bent kun je nog gewoon terug naar deo goede firmware
Breaking News: Apple is signing 5.0.2 (again) | FireCore |
|
|||
|
|||
Heren allemaal bedankt voor de aangeboden hulp maar Apple TV loopt continue vast op
foutcode 14 heb al gewisseld van USB poort en kabel,software op stickie geprobeerd te installen en ook vanaf harddisk maar helaas geen baat ! was bezig te downgraden naar IOS 5.02 maar lukt niet,ga morgen maar weer een poging wagen. gr Wim |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank je ga ik mee aan de slag !
gr Wim ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2012 om 20:47 ---------- En gelukt staat weer 5.02 op Thanxxx allemaal |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ah, goed om weten dat het weer (of nog) kan.
|
|
|||
|
|||
Vandaag nog eveen geprobeerd om vanaf 5.1 terug te gaan naar 5.0.2 (met behulp van Shift+Restore): Geen enkel probleem hoor. Werkt nog steeds!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple tv2 +ios jailbreak | veerle14 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 30-03-12 12:29 |
|
|