Apple TV en UPC Horizon discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen Apple TV maar een vraag of het Horizon pakket van UPC ermee samenwerkt. is het mogelijk met de ATV de Horizon app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV en UPC Horizon
Ik heb geen Apple TV maar een vraag of het Horizon pakket van UPC ermee samenwerkt.
is het mogelijk met de ATV de Horizon app te draaien zodat je TV kunt kijken op dezelfde manier zoals dat gaat met een iphone of ipad als je Horizon hebt. Het is voor mij de ideale oplossing om TV te kunnen kijken op de slaapkamer zonder daarvoor extra UPC boxen voor te moeten kopen, kabels te trekken etc. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er dan een Horizon app voor de Apple TV 2/3? Op een ATV kan je zonder jailbreak (nog) geen apps van derden draaien.
|
|
|||
|
|||
Als je de Horizon App op je iPhone (vanaf 4S) of iPad (vanaf 2) afspeelt, kun je het beeld volgens andere gebruikers op je AppleTV afspelen dmv mirroring. 2x homebutton klikken -> onderste balkje 2x naar rechts vegen en dan staat daar de Apple TV en synchrone weergave
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Iphone op UPC Horizon netwerk | mikebtnhs | Wi-Fi | 7 | 30-01-13 00:08 |
Ipad als afstands bediening UPC Horizon? | Cipolini | iPad algemeen | 4 | 30-12-12 10:13 |
UPC-app (iPhone 4) werkt niet met Horizon. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 0 | 30-10-12 18:23 |
upc horizon | herian10 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-09-12 19:43 |
|
|