Alleen tv nodig bij allereerste installatie ATV? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn tv heeft helaas geen hdmi-aansluiting. Stamt nog uit het vga-tijdperk.... Wil apple tv gebruiken voor streamen van muziek; dat schijnt prima te kunnen zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alleen tv nodig bij allereerste installatie ATV?
Mijn tv heeft helaas geen hdmi-aansluiting. Stamt nog uit het vga-tijdperk.... Wil apple tv gebruiken voor streamen van muziek; dat schijnt prima te kunnen zonder tussenkomst van een tv. Maar voor de allereerste installatie is er dus toch een tv nodig. Ben echter niet van plan een nieuwe tv aan te schaffen op dit moment en het gedoe met converters lijkt me ook niks. Ik las ooit de suggestie dat je het zou kunnen proberen bij de buren.... Heeft iemand dat ooit geprobeerd?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het alleen maar is om deuntjes te streamen kan je dan niet beter een AirPort Express kopen? |
|
|||
|
|||
en lukte dat op die computer met hdmi?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je wel een versterker/stereo aangesloten op je tv? En heeft die wel hdmi aansluitingen? Want als je de Atv aansluit op je stereo, geeft je stereo alle signalen door naar de tv.
|
|
||||
|
||||
Er zit een digitale audio uitgang op de ATV. Die kan direct naar je stereo (als je stereo een Toshlink ingan heeft, anders moet je weer een adapter aanschaffen).
Maar als het alleen om de audio gaat, zou ik op marktplaats zoeken naar een Airport Express 1st Gen. Die heb je al voor een paar tientjes en doet precies wat jij wilt (Airplay van muziek). Dat geld wat je bespaard kun je dan mooi in je potje stoppen voor een nieuwe HD tv. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Atv black ziet mijn pc wel in het netwerk alleen krijg ik geen toegang. | Rvber | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 05-01-13 10:19 |
Iphone 3GS blijft bij installatie IOS 6 icm herstel hangen bij aansluiten Itunes | martwout | iPhone algemeen | 0 | 11-10-12 19:05 |
atv speelt niets af bij youjizz.com | tpkriek | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 8 | 22-04-12 20:22 |
Nieuwe installatie 3.0 met alleen sms backup | Thyzb | iPhone algemeen | 0 | 18-06-09 22:42 |
3G alleen inschakelen als deze nodig is | bverp | iPhone algemeen | 12 | 10-11-08 12:26 |
|
|