3G alleen inschakelen als deze nodig is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees en hoor dat de batterij vooral bij gebruik van een 3G verbinding snel leeg is. Is het met de iPhone mogelijk dat 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G alleen inschakelen als deze nodig is
Ik lees en hoor dat de batterij vooral bij gebruik van een 3G verbinding snel leeg is. Is het met de iPhone mogelijk dat 3G wordt ingeschakeleld zodra je deze wilt gebruiken bij bijvoorbeeld e-mail of internet gebruik?
Dus default disabled maar automatisch enabled bij starten van bijvoorbeeld Safari? Ik heb nog geen iPhone, ga dit weekend naar België hiervoor, maar ben wel benieuwd naar de mogelijkheden. Groeten, Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is niet mogeljk om dat standaard in te stellen en ik vrees zelfs dat er ook geen app voor is die dat kan. Jammer dus.
|
|
||||
|
||||
het is niet zoveel moeite om het aan te zetten dus je kan ook elke keer als je gaat internetten 3g aanzetten en daarna weer uit
|
|
||||
|
||||
Zo doe ik het nu ook. Kleine moeite, groot plezier
|
||||
|
||||
mn 3G valt soms weg omdat er een simpin opzit, weet iemand toevallig hoe deze uit te zetten het is namelijk Greyed out.. dus niet aan te vinken ... (lichtblauw)
hoe werk ik hier omheen... ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo doe ik t nu ook, maar ik zou ook wel zo'n programma willen als de topicstarter bedoelt. Of een switch op de voorpagina, zodat je met 1 beweging 3G aan en uit kan zetten. Scheelt toch weer wat "klikjes" en batterijduur. Gemak dient de mens
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik bossprefs. En heb deze op dubbel tap op de home knop gezet en doe dus via hier schakelen naar 3G. Gaat ook best snel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik las net dat je een snelbutton heb gemaakt voor het aan zetten van de 3G zou je mij aub willen uitleggen hoe en waar ik dat kan instellen. ik heb een 3G 16gb bedankt karta |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
aangezien niemand reageerde . sim via andere telefoon verwijderd.. ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik laat 3G gewoon lekker aan, merk amper verschil tussen de batterijduur met 3G aan of met 3G uit. Maar heb dan ook een KPN abonnement erin zitten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belasting en KVK nodig als iOS programmeur? | qkp | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 19-04-11 18:57 |
Inschakelen 3G werkt alleen na aan- en uitzetten. | Bariton | iPhone algemeen | 0 | 21-09-10 11:18 |
Deze ziet er wel leuk uit als hij uitkomt : | dendirk | iPhone Apps | 4 | 12-09-09 13:29 |
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker | ellendautzenberg | Archief | 2 | 01-09-09 10:21 |
Morgen naar de USA, en deze noob heeft hulp nodig | gaap | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-09-08 21:39 |
|
|