Nieuwe installatie 3.0 met alleen sms backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iPhone herstellen, dus een compleet nieuwe installatie. Hierop komt dan natuurlijk OS 3.0, en verder de programma'tjes die ik gekocht heb.. Daarnaast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe installatie 3.0 met alleen sms backup
Ik wil mijn iPhone herstellen, dus een compleet nieuwe installatie.
Hierop komt dan natuurlijk OS 3.0, en verder de programma'tjes die ik gekocht heb.. Daarnaast wil ik nog mijn smsjes terugzetten, maar verder niets! Dus geen instellingen o.i.d. Is dit mogelijk? Ik heb geen Jailbreak, en al heel wat afgezocht, maar kan alleen vinden hoe ik berichten moet backuppen, niet terugzetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen terugzetten van foto's uit backup mogelijk? | stellaferox | iTunes | 1 | 05-10-10 22:39 |
Backup sms oude iPhone en terugzetten op nieuwe iPhone | lvc | iPhone algemeen | 10 | 08-03-10 11:18 |
Alleen trillen bij nieuwe sms berichten | tijjani | Ringtones en Wallpapers | 1 | 27-11-09 13:35 |
Alleen foto's uit Iphone backup halen | happydaddy | Muziek, foto & video | 3 | 24-10-09 13:59 |
Schone iphone.. alleen contacten backup | dbartelink | Archief | 1 | 31-08-09 18:20 |
|
|