Backup sms oude iPhone en terugzetten op nieuwe iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag mijn oude smsjes van mijn oude iPhone overzetten en toevoegen aan het smsbestand van mijn nieuwe iPhone ZONDER de algehele back-up te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup sms oude iPhone en terugzetten op nieuwe iPhone
Ik zou graag mijn oude smsjes van mijn oude iPhone overzetten en toevoegen aan het smsbestand van mijn nieuwe iPhone ZONDER de algehele back-up te gebruiken van het toestel. (Want dan ben ik mijn nieuwe smsjes weer kwijt).
Is dit mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
via een JB wel
|
|
|||
|
|||
Jep, maar ik heb originele software, wat ik zo wil houden.
|
|
||||
|
||||
dan weet je je antwoord he....
|
|
|||
|
|||
Is dan het enige antwoord dat je beide toestellen moet jailbreaken en geen andere mogelijkheden?
|
|
||||
|
||||
dan kan je via ssh aan je sms gegevens. Dus ja.
Maar hoe belangrijk kunnen smsjes zijn??? Copy /paste naar een mail... |
|
|||
|
|||
Is er echt geen andere (officiële) manier? Ik neem toch aan dat je gewoon alle standaard gegevens van je oude iPhone naar een nieuwe over moet kunnen zetten (telefoonboek, smsjes, kalenders etc?)
En kun je 'm jailbreaken, sms.db overzetten en dan weer 'unjailbreaken'. Klinkt misschien wel beetje onlogisch hè? |
|
|||
|
|||
Ik wil ook alles over zetten van mn 'oude' iPhone 3G naar mn nieuwe 3GS, maar hoe doe ik dit? Ik wil gewoon alle content overzetten, dus nummers, filmpjes, apps, contacten, maar ook smsjes en notities etc. Hoe kan dit??
bedankt alvast! |
|
||||
|
||||
Citaat:
NOG één MAAL... Neem van je oude iPhone een backup. ( sluit aan je pc, maak een maunele backup) Sluit je nieuwe aan en en herstel van backup. Et voila ! Klaar. Nu enkel je muziek en fotos/films manueel overzetten . En je programma's syncen die je op je iPhone wil ( eventueel ook juiste volgorde) Dit moet je meer dan voldoende helpen Had je - ook maar heel even - de tijd genomen om te zoeken was je zeker dit ; http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips...-op-de-iphone/ tegen gekomen... Laatst gewijzigd door colliehome; 15-02-10 om 11:53. |
|
|||
|
|||
"Had je - ook maar heel even - de tijd genomen om te zoeken was je zeker dit ; http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips...-op-de-iphone/ tegen gekomen..."
Zoekt en gij zult vinden. Tegenwoordig moet dat zijn: Weet de juiste zoekwoorden, zoekt daarmee en gij zult vinden. Ik ben een dergelijke gesloten topic tegengekomen. De link die de beheerder daaronder geplaatst heeft verwees nergens naar. Ik wilde niet dezelfde fout maken en heb 22 minuten gezocht tot ik uiteindelijk op deze pagina ben gekomen. Misschien ligt het aan het aantal uren dat eenieder spendeert achter computers/aan het zoeken op fora, maar we zijn niet allemaal zo gedreven. |
|
||||
|
||||
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
sms backup |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Oude backup terugzetten via iTunes | piebas | iTunes | 3 | 08-05-11 00:41 |
Windows: Oude backup op nieuwe iPhone | Nailz | iTunes | 5 | 22-09-10 22:44 |
sms'jes van oude naar nieuwe IPhone | kaatvanderweide | Archief | 8 | 10-05-10 21:04 |
Backup van oude iPhone, op een nieuwe iPhone zetten | jstokman | Archief | 3 | 02-02-10 18:13 |
Nieuwe iPhone -> oude apps terugzetten | ViktorR | Archief | 4 | 15-12-09 19:03 |
|
|