Oude backup terugzetten via iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil na het herstellen van mijn iPhone naar 3.1.3 een backup terugzetten, de laatste backup is echter leeg omdat ik na het herstellen koos ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude backup terugzetten via iTunes
Ik wil na het herstellen van mijn iPhone naar 3.1.3 een backup terugzetten, de laatste backup is echter leeg omdat ik na het herstellen koos om niet te herstellen van een bakup. daarna maakt hij een backup waar dus niets in zit.
Nu heb ik vanaf mijn Timemachine backup een backup van gister terug gezetten, echter blijft iTunes alleen de laatste (dus lege) backup geven als optie om van terug te zetten. Wat doe ik verkeerd?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je de juiste aanduiden en heb je de nieuwe iPhone dezelfde naam al eens gegeven?
|
|
|||
|
|||
De naam van de iphone is gelijk gebleven.
Uit het lijstje met backups die ik kan terugzetten kan ik alleen de "lege" of hele oude backups kiezen. |
|
|||
|
|||
Kan ik mijn iPhone terugzetten naar bijvoorbeeld 4.3.1 ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup terugzetten maar niet te vinden in itunes.. | eyes | iTunes | 1 | 29-07-13 20:41 |
iPhone: backup terugzetten | martijndk1983 | Jailbreak | 0 | 30-11-10 00:56 |
Backup sms oude iPhone en terugzetten op nieuwe iPhone | lvc | iPhone algemeen | 10 | 08-03-10 11:18 |
Windows: Backup terugzetten met iTunes na iLiberty | Reckless | iTunes | 2 | 01-04-08 17:40 |
Na ZiPhone methode backup in iTunes terugzetten? | AeronNL | Unlock [archief] | 7 | 15-02-08 08:49 |
|
|