iTunes bibliotheek kopieren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik heb een tijdje gezocht maar kon er niets over vinden; ik vroeg me af of het mogelijk is of ik mijn afspeellijsten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes bibliotheek kopieren
Hallo mensen,
ik heb een tijdje gezocht maar kon er niets over vinden; ik vroeg me af of het mogelijk is of ik mijn afspeellijsten op mijn iPhone mee kan nemen naar een nieuw computer. Als ik nu bv muziek op mn iPhone doe, kopieer ik het vanuit mijn hardeschijf naar de afspeellijst op mn iPhone. maar wanneer ik dan een nieuw computer heb, staat de muziek niet meer op de harde schijf van de nieuwe computer, maar alleen maar bij de afspeellijsten op mn iPhone via Thuisindeling. bv als ik een CD wil branden dan moet de afspeellijst echt op de computer staan en niet via thuisindeling via de iPhone. ik heb nu Copytrans Suite zoiets doet alleen daar wordt ik beperkt doordat ik er maar 100 kan kopieren naar mijn iTunes bibliotheek en daarna het moet aanschaffen. ik hoop dat iemand het snapt! bedankt in ieder geval. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan met het programma mediamonkey, hier te downloaden:MediaMonkey » Free Media Jukebox, Music Manager, CD Ripper & Converter
Die zit je iPhone en je kunt alsof je in windows verkenner zit gewoon kopiëren en plakken in de desbetreffende map. Ik hoop dat dit je probleem oplost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren | Luuktb | iTunes | 1 | 02-08-11 22:48 |
Windows: Itunes bibliotheek | glitter35 | iTunes | 1 | 29-12-09 19:22 |
iTunes Bibliotheek | Derenze | Archief | 1 | 09-11-09 19:01 |
Windows: iTunes bibliotheek op iPhone? | DCT | iTunes | 5 | 11-03-09 18:12 |
Bibliotheek in Itunes verwijderen | cort | Archief | 6 | 18-12-07 17:05 |
|
|