iTunes bibliotheek op iPhone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iTunes bibliotheek is veel groter dan de iPhone kan bevatten, echter ik wil graag de bibliotheek kunnen raadplegen op de iPhone zodat ik in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes bibliotheek op iPhone?
Mijn iTunes bibliotheek is veel groter dan de iPhone kan bevatten, echter ik wil graag de bibliotheek kunnen raadplegen op de iPhone zodat ik in een winkel kan zien of ik bepaalde muziek ja of nee heb. Dit wil maar niet lukken! iemand een idee? ik heb gevonden dat dit zou moeten kunnen met een programma "iCDc" maar dat is alleen voor Mac OS te downloaden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in itunes kun je de bibliotheek exporteren naar bijvoorbeeld excel.
|
|
|||
|
|||
iTunes Bilbliotheek
In de eerdere versies van iTunes kon dit inderdaad, maar in de latere versies gaat dit niet meer, dat is nou juist het probleem!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dit werkt inderdaad, heb nu een excel met alle data! THANKS !
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
bibliotheek, itunes, library |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: 1 itunes bibliotheek voor Ipod en Iphone? | stoffel1980 | iTunes | 2 | 22-01-10 16:58 |
Windows: Itunes bibliotheek | glitter35 | iTunes | 1 | 29-12-09 19:22 |
iTunes Bibliotheek | Derenze | Archief | 1 | 09-11-09 19:01 |
|
|