Geen backlight op mijn Iphone 3gs scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag mijn iphone in mijn bezit.. maar wat het probleem is dat ik geen backlight heb op mijn scherm! hij werkt wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen backlight op mijn Iphone 3gs scherm
Ik heb sinds vandaag mijn iphone in mijn bezit..
maar wat het probleem is dat ik geen backlight heb op mijn scherm! hij werkt wel enzo maar alleen heb ik geen licht op de scherm is er misschien hier een oplossing voor? Laat het me aub weten! Mvg Oemoe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je hem via een winkel hebt gekocht: terugbrengen voor garantie. Als je hem op een andere manier hebt gekocht, dan zou ik eens contact opnemen met de verkoper.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backlight iphone 3gs defect | ronneke200 | iPhone algemeen | 42 | 10-10-12 15:25 |
Geen backlight, vochtschade | philippefeij | iPhone algemeen | 5 | 08-01-12 20:06 |
[3GS] Geen beeld, wél backlight | Barzi | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 00:44 |
Geen backlight | Yionix | iPhone algemeen | 2 | 02-05-10 19:25 |
kan geen customize op mijn scherm vinden | MisterM24 | iPhone algemeen | 3 | 06-08-08 00:56 |
|
|