//

[3GS] Geen beeld, wél backlight

[3GS] Geen beeld, wél backlight discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb mijn iPhone 3GS helaas laten vallen en mijn scherm is daardoor stuk gegaan. Ik heb toen een hele "voorkant" op ebay besteld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-10, 00:44
Barzi Barzi is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 84
Standaard [3GS] Geen beeld, wél backlight

Beste,

Ik heb mijn iPhone 3GS helaas laten vallen en mijn scherm is daardoor stuk gegaan. Ik heb toen een hele "voorkant" op ebay besteld voor de 3GS (digitizer, lcd scherm, home button en de sensoren op een frame). Nu heb ik deze aangesloten (dit heb ik wel eens vaker gedaan bij een 3G), alleen heb ik geen beeld. Ik zie wel mijn backlight aangaan als ik op de homebutton (die doet het wel gewoon) of powerbutton druk, maar ik zie dus niks. iTunes herkent het toestel ook gewoon.

Ik heb mijn firmware ook al hersteld en ook gezocht op google, maar kon daar helaas niks vinden. Weten jullie misschien of het ligt aan het logicboard of aan het scherm? Ik ben erg voorzichtig met het monteren geweest, dus ik denk niet dat ik hem hem stuk heb gemaakt. En is hier eventueel nog een oplossing voor?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen beeld, wel geluid in QuickTime iPhone 4 Licko iPhone algemeen 2 28-03-11 14:49
iPhone licht wel op, geen beeld BK81 iPhone algemeen 0 09-07-10 14:10
Geen backlight op mijn Iphone 3gs scherm Oemoe_ iPhone algemeen 1 08-03-10 08:32
iPhone: Geen beeld wel geluid Macfreak038 Jailbreak 0 05-06-09 18:08
Wel geluid geen beeld. Jaspernl iPhone algemeen 2 09-05-09 18:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.