Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort kan ik geen Contacten meer toevoegen in mijn adresboek op mijn iPhone 3GS met OS 4.0.2. Ik kan me herinneren dat er rechtsboven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help!
Sinds kort kan ik geen Contacten meer toevoegen in mijn adresboek op mijn iPhone 3GS met OS 4.0.2.
Ik kan me herinneren dat er rechtsboven een blauw/wit 'plusje' stond, waar ik simpelweg op kon klikken om iemand toe te voegen aan mijn adresboek. Maar je raadt het al... Het plusje is ineens niet meer zichtbaar en kan daardoor mensen niet meer toevoegen. Het verwijderen is trouwens ook niet mogelijk. Heb zelf heel de iPhone en iTunes nagekeken op vinkjes ofzo, maar kan het niet vinden. Iemand hier ervaring mee, en uiteraard iemand met dé oplossing? Hoor het graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda | victorcharlycharly | iPhone algemeen | 0 | 21-03-11 23:41 |
kan geen sources toevoegen cydia | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-02-11 18:14 |
ik kan geen muziek meer toevoegen | -Nora- | Muziek, foto & video | 4 | 11-01-11 21:25 |
Kan geen bookmarks op iPhone toevoegen | AssyriskaFF | iPhone algemeen | 1 | 06-10-09 13:22 |
|
|