Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net een half uur in het forum gezocht naar een oplossing voor mijn probleem, maar nog niet gevonden. Vandaar dat ik toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda
Hallo, ik heb net een half uur in het forum gezocht naar een oplossing voor mijn probleem, maar nog niet gevonden.
Vandaar dat ik toch zelf een topic post. Ik heb sinds een week een simlockvrije iPhone4 gekocht en die gebruik ik met mijn BENvaak abonnement. Al heel wat 'problemen' daarmee tegengekomen, maar de meeste op kunnen lossen dankzij deze geweldige site! Maar nu. Ik wil graag de app Zoek iPhone gebruiken. Daarvoor moet ik een Mobile Me account aanmaken en toevoegen in de iPhone. Maar wanneer ik naar 'Instellingen=>Mail, contacten, agenda' ga, staat daar geen mogelijkheid 'Account toevoegen' bij... Voor zover ik uit de andere posts heb kunnen opmaken, is het aanmelden van een Mobile Me account via de iPhone zelf de enige manier om gratis gebruik te maken van de Zoek iPhone app. Vast bedankt voor de feedback! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Kan geen Contacten meer toevoegen. Help! | marco1976 | iPhone algemeen | 0 | 21-08-10 22:15 |
geen mail bij instellingen | StruikFCT | iPhone algemeen | 6 | 24-07-10 13:52 |
windows 7 mail, contacten en agenda synchroniseren | groothr | iTunes | 1 | 26-02-10 12:40 |
Mail, Contacten en Agenda knop is kwijt.. | dstyle | iPhone algemeen | 10 | 29-01-10 00:12 |
|
|