Email wordt niet verstuurd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 3-mail adressen. inkomendepost no problem. uitgaande post wordt niet door de server geaccepteerd... kent iemand dit probleem gr mariette...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email wordt niet verstuurd
Ik heb 3-mail adressen. inkomendepost no problem.
uitgaande post wordt niet door de server geaccepteerd... kent iemand dit probleem gr mariette |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
accounts wel goed ingesteld? Synchroniseer je via Wi-Fi?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wanneer je bijvb UPC hebt als provider, en je bent met internet verbonden via iemand anders zijn Wi-Fi netwerk die abonnee is bij Ziggo.dan werkt dit niet.
In je instelleingen staat dan het UPC smtp adres, terwijl je op Ziggo netwerk zit.dit werktbdan niet. Volgens mij kan dit via 3G wel , Hoe heb je de instellingen ingesteld op je iPhone ? |
|
|||
|
|||
oplossing
integenstelling tot vista mail moet je bij de iphone dus wel de servervoor uitgaande mail configureren en dan werkt het wel,,,,vreemd toch
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem met verzenden van mail op iPhone4. Ontvangen van mail lukt bij 3 van de 4 accounts wel maar bij een niet. Ik gebruik voor alle accounts de smtp-server van T-mobile om al geen gedoe te hebben met provider servers die niet werken als je geen Wi-Fi verbinding hebt. Melding van iPhone luidt: De SMTP-server reageert niet. Controleer of de juiste netwerkverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld 'Server uitgaande post'.
En daar staat nu juist de smtp van T-mobile; gprs.t-mobile.nl Wie weet er raad mee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inoud email wordt niet geladen | SasvanD | iPhone algemeen | 15 | 01-12-10 21:18 |
email wordt verwijdert op hotmail | Muhtar66 | iPhone algemeen | 3 | 16-03-10 15:05 |
uitgaande email verstuurd op iphone synchen met PC | beenen | iPhone algemeen | 0 | 24-01-10 23:02 |
Vodafone: Groeps SMS wordt verstuurd als MMS | rTunes | Vodafone | 2 | 09-07-09 14:36 |
email wordt niet opgehaald | pascalbrouwers | iPhone algemeen | 2 | 21-05-08 22:19 |
|
|