email wordt niet opgehaald discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet niet of ik dit onderwerk goed heb geplaatst. De iphone haalt mijn emails niet op. De contacten staan er wel allemaal in. als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email wordt niet opgehaald
weet niet of ik dit onderwerk goed heb geplaatst.
De iphone haalt mijn emails niet op. De contacten staan er wel allemaal in. als ik de mail wil syncroniseren geeft hij volgend bericht: no password provided for user "pascalbrouwers"on server "pop3.versatel.nl" Please go to mail account settings and neter a password. Daar ik niet zoveel van computers weet, wat ik effe niet wat ik moet doen om dit aan het draaien te krijgen. wie kan mij aub helpen. Groet, Pascal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email wordt niet verstuurd | vandelangerak | iPhone algemeen | 5 | 22-03-11 12:24 |
Inoud email wordt niet geladen | SasvanD | iPhone algemeen | 15 | 01-12-10 21:18 |
email wordt verwijdert op hotmail | Muhtar66 | iPhone algemeen | 3 | 16-03-10 15:05 |
mail wordt niet meer opgehaald | sven2000 | iPhone algemeen | 5 | 22-07-08 01:22 |
Nieuwste mail wordt niet opgehaald | Vlex | iPhone algemeen | 8 | 17-02-08 17:08 |
|
|